Spärrar = away

Idag har vi varit duktiga, jag gick på bett för första gången på nästan en månad jag var otroligt arbetsvillig och allt gick som en dans! Nu ska ni få veta vilka spärrar vi har tagit bort från min spärrlista

Gå under viadukten - inga problem

Gå i hagen - Inga problem att fånga mig

Vara i min box när jag äter - inte sur

Galoppera ute upp för en backe med en annan häst - 10 bocksprång men 0 avramlingar

Leda utan kedja - Inga problem

Det var väll spärrarna som släppte idag, sen har vi en gammal som släppte för några veckor sen och det var att gå längst ner på ridbanan och galoppera längst långsidorna

Jag har dessutom massor med trivselfläckar!

Idag har vi tagit 5stora kliv fram <3

Idaaaag :D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Heja Rebecca och Bella !!!

2012-03-30 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0