Oslagbara...

För nån dag sen red Rebecca mig på Hack, det var roliga grejer, jag strålade av lycka! vi tränade dressyr, form och sånt. Felicia persson höll lektion, det gick hur bra som helst jag gick till och med i form   galoppen... Det var ett väldigt lyckat ridpass!
 Pusspuss :D

Lilla Emilia red lite på min kompis konny, jag brukar vara lite sur mot konny men han och jag var ju så duktiga så vi gav varandra en puss!

Jag har haft en fjäder på ryggen också, oj förlåt det var en liten tjej, hon red lite på mig jag fattade inte riktigt vad Karin och den där tjejen sysslade med men hon var då glad så det är bra, då är jag också glad!
Mer bilder kommer sen , när hon rider och när becka rider och när hanna rider hejochhå haha hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0