Livet.

Man kan ju undra om jag lever för jag bloggar ju inte så mycet... Men det gör jag för jag sitter här och skriver!, host host... Jag har dragit ut tänder, vargtänder.. Skönt att dom är borta så slipper jag dom läskiga sakerna! Nu rids jag på hack, det är kul det tror jag becka vet att jag tycker! hihi nöff nöff! Jag menar Gnägg!

Jag har hoppat i söndags, ca 50/60 med Elvira och Becka, Jag flög över hindrerna.... Fast jag råkade hoppa lite tidigt vissa gånger... HALLÅ jag är SJU år! ska jag kunna matte, hej o hå!

Imorgon ska Rebecca rida lektion på mig för cecilia, Jag tror att det kommer gå super! Eller ja hehe det är ju upp till lilla mig! Imorgon blir det nog att dressyra men på tisdag, Då händer det grejer! Jag ska få hoppa på BRK! yeeeeha cow girl! Nej me jag är sjukt taggad!



Man ser mig inte så bra men det är för att jag är snabb som blixten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0