Vad jag ser hos dig / Rebecca

Hej, Rebecca är! Jag fick lusta att gästblogga på bellas lilla blogg så jag gör det! Jag tänkte skriva om Bella, det bästa jag vet!
nu kör vi 1,2,3

När andra tittar på dig så ser dom en söt ponny, dom kanske tänkte "hon är säkert fin" vad vet jag jag kan ju inte läsa tankar precis hur mycket jag än vill ibland. När jag tittar på Bella ser jag nått underbart, en ängel som det lixom srtrålar om jag ser mitt allt hela min värld! när jag rider bella kännse det som att sväva bland moln det pirrar i magen och jag känner mig som den lyckligaste flickan på planeten.

Om jag är ledsen är det bella jag går till, min underbara ängel... Det känns som att hon förstår mig, nickar och håller med, lutar huvudet i min famn. 

När jag inte är med Bella kan jag skratta och vara glad, jag kan ha hur kul som helst, men det bästa jag vet är att vara med Bella.

Hon har stulit mitt hjärta, mitt livs största kärlek <3





Det är svårt att skriva ner alla känslor dom är så starka. Men nu vet ni lite iaf <3

puss på er, nu ska jag se till så att bella bloggar lite mer!

/Rebecca



Kommentarer
Postat av: Matilda

Hon är verkligen jätte-jättefin! Du kan vara lycklig som har henne!

Jag red henne jättemycket när hon stod på SARF, innan Angelina köpte henne. Kommer alltid vara en av mina absoluta favoriter....

2012-02-29 @ 15:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0